Leštění laku
Leštění a jeho proces

Leštění laku má svůj proces:
- Jako první se musí celé auto důkladně omýt
- Další krok je dekontaminace laku. Dekontaminace znamená, kdy se auto za pomocí přípravků zbavuje polétavé rzi, asfaltu a jiných nečistot.
- Když je auto takto připravené tak se volí postup a různé hrubosti leštících past. Před leštěním celé auto proměřím měřičem laku, abych věděl v jaké je kondici lak popřípadě zjistil kde již auto bylo lakováno.
- Jakmile je lak změřený a zkouška procesu za mnou není vyhráno. Každé auto je jiné a díky lakovaným dílům se postup a proces během celého leštění mění. Používám mnoho druhů leštících past a spoustu leštících kotoučů různých velikostí, tvrdosti a struktury. Zároveň leštění plastových lakovaných dílů je velice specifické a zde si musím dávat maximální pozor abych laku víc neublížil než pomohl.
- Dílo je hotové. Po dokončení leštění se musí lak odmastit speciálním přípravkem, aby se zbytky leštící pasty odstranily z povrchu.
- A teď přichází na řadu vosk. Po každém leštění je zapotřebí lak takzvaně uzavřít a to voskem. Vosků je na trhu mnoho a jejich vlastnosti a schopni se různí, tuto část vždy řeším s každým zákazníkem dle jeho požadavků.
- Přemýšlíte nad zkrášlením svého vozu? Kontaktujte mne pojďme spolu probrat nejlepší řešení vaší situace.
- Na fotce v příspěvku vidíte jak krásně může vaše auto vypadat pokud dostane to nejlepší.
- Proč si nechat vyleštit auto?
- Máte starý zašlý lak a chcete ho nechat oživit.
- Máte na autě hologramy a škrábance? Toto vše zmizí.
- Máte doma veterána a váháte nad lakovou? Pojďte nejdřív se mnou probrat jestli by nestačilo lak touto cestou zrenovovat popřípadě udělat retuš na lokálních místech.